M. Ferrer, redacción._En el seu debut, l’equip sabadellenc, presentava en una prova de clàssics regularitat, dos formacions, amb una experiència totalment nul·la en aquest tipus de competició.
Després de la lesió de genoll de Jose Titos, el preparador sabadellenc, va tenir que veure els braus des de la barrera, subtitulin-lo al última hora, el seu germà Israel. Al costat Antonio Lomeña, disputava el seu segon ral.li. El vehicle un Seat 600 Abarth, amb canvi de Renault 5 i direcció totalment artesanal, va ser una de les atraccions del parc tancat per la seva espectacularitat.
L’altre vehicle un Seat 124 FL Gr2, no menys vistós que el primer, també estava format pel novells, Jaume Marco y Silvia Soler. Cal dir que, si be en el mons de la regularitat la seva experiència era totalment nul·la, en proves d’asfalt aquesta parella, havia fet els seus “pinitos”, en èpoques de joventut, en el català de Ral·lis i Zanini Racing. A mes el pilot sempre ha estat vinculat al món del motor, com a fotògraf professional de competició.
Titos-Lomeña, van penalitzar per una brossa en la carburació
Un petit problema abans de començà la segona especial de la primera jornada, va deixar a la parella Titos-Lomeña, aparcats al costat del control horari. Un brossa en un del xicles de carburació, el feia perdre potencia. En nomes 10 minuts van poder solucionar l’averia, però penalitzant en excés i acabant la jornada en la seixanta-quatrena posició. “El coche va fantástico, solo ese problemilla, que nos ha retrasado en exceso, pero lo importante es ir cogiendo experiencia, a medida que avanza la prueba vamos viendo como lo hacen los demás i de estos vamos aprendiendo” declaraven en la seva arribada al parc tancat.
El diumenge va ser més productiu, i van poder recuperar posicions per finalitzar el ral.li en la seixantena posició i
Marco-Soler, van progressar en l’etapa nocturna
La primera part del ral.li va ser com una posta a punt entre copilot, pilot,papers i aparells, encara que poc a poc van anar millorant els seus registres. No ser en l’etapa nocturna, quan van centrar-se més, aconseguint els millors resultat, que els van porta des de la seixanta-quatrena plaça, fins a la cinquanta-unena al final de la primera jornada.
En la segona i després de marca un penalització mínima en la primera especial, van cometre un error en El Farell, que els va portar a perdre’s durant més de 10 minuts dins l’especial. Aquesta penalització va desconcentrar l’equip, i els va fer perdre moltes posicions, arribant al final del recorregut en la cinquanta sisena posició i vint-i-vuitena de classe. “En de millorar les condicions de l’habitacle. Els aparells que portem en comparació altres equips, son totalment prehistòrics, però em après molt i estem en condicions de anar millorant prova a prova” ens explicaven durant el lliurament de premis.